Organizační informace

Místo a datum konání

14.–15. 2. 2025; Clarion Congress Hotel Ostrava

Další informace k místu konání

Parkování

Doporučujeme využít placené parkovací plochy přímo v místě konání akce.

V případě zaplnění kapacity hotelového parkoviště lze využít další placené parkovací plochy v blízkosti místa konání kongresu, např. parkoviště u Městského stadionu, parkoviště C u Ostravar Arény, u Nádraží Vítkovice apod.

Cena

Registrační formulář pro pasivní účastníky bude otevřen do 9. února 2025.
Přihlášky po tomto datu budou přijímány pouze e-mailem na registrace@solen.cz.

Lékař

Registrační poplatek do 14. 1. 2025
900 Kč
Registrovat on-line
Registrační poplatek do 9. 2. 2025
1 500 Kč
Registrace od 10. 2. a na místě
1 700 Kč

Lékař do 35 let (40% sleva z registračního poplatku)

Registrační poplatek do 14. 1. 2025
540 Kč
Registrovat on-line
Registrační poplatek do 9. 2. 2025
900 Kč
Registrace od 10. 2. a na místě
1 020 Kč

Lékař předplatitel (20% sleva z registračního poplatku pro předplatitele časopisu Solen pro rok 2025)

Registrační poplatek do 14. 1. 2025
720 Kč
Registrovat on-line
Registrační poplatek do 9. 2. 2025
1 200 Kč
Registrace od 10. 2. a na místě
1 360 Kč

Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce – pro více informací prosím kontaktujte Danielu Stojanovski (stojanovski@solen.cz, +420 721 603 709).

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • veškeré tiskové materiály včetně abstrakt přednášek s podrobným programem akce (tištěný sborník negarantujeme účastníkům přihlášeným po uzávěrce pasivní účasti)
  • občerstvení a pitný režim v přestávkách mezi přednáškovými bloky
  • 21 % DPH

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby. Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem zhruba měsíc před konáním akce.

Další poplatky

  • Oběd 14. 2. 2025: 350 Kč (výběr níže)
  • Oběd 15. 2. 2025: 350 Kč (výběr níže)

Stravování

Pro účastníky je zajištěno občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky.

Oběd není v ceně registračního poplatku. Účastníci si jej mohou objednat při registraci. Nebude-li oběd objednán dopředu, nejsme schopni garantovat jeho zajištění.

Pátek 14. 2. 2025

MENU 1 – klasické: Hráškový krém s krutony, krůtí prsa na smetaně se žampióny, dušená rýže

MENU 2 – vegetariánské: Hráškový krém s krutony, lasagne s grilovanou zeleninou, sýr parmazán

Cena: 350 Kč

Sobota 15. 2. 2025

MENU 1 – klasické: Dýňový krém, přírodní vepřová pečeně se zeleninou ratatouille, smažené bramborové rösti

MENU 2 – vegetariánské: Dýňový krém, bramborové noky se špenátem a smetanou, sýr parmazán

Cena: 350 Kč

Ubytování

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování za zvýhodněných cenových podmínek. Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na adresu registrace@solen.cz, a to nejpozději do 17. 1. 2025, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude ubytování uhrazeno 14 dní před konáním akce, rezervace bude zrušena. V případě hromadného přihlášení kontaktujte prosím Elišku Pančochovou, a to na e-mail pancochova@solen.cz.

Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

Poptávka musí obsahovat

  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Clarion Congress Hotel Ostrava

  • Jednolůžkový pokoj – 2 600 Kč
  • Dvoulůžkový pokoj –  3 200 Kč

Ubytování poskytujeme v pokojích kategorie Standard.

Cena ubytování zahrnuje DPH, snídani formou bufet a parking.

Ceny nezahrnuji městský poplatek ve výši dle platné legislativy

Zrušení a změny ubytování

Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (registrace@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.

V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

- Storno rezervace dříve než 61 dní před akcí je bez poplatku.
- Storno rezervace 60 až 31 dny před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.
- Storno rezervace 30 až 16 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 75% z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení rezervace 15 dny před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
- Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
- V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

menuchevron-down